Elérhetőségek
Bolt:
T: +36 62 550-050
M: +36 30 4309-022
___________
Szerviz:
T: +36 62 550-052
M: +36 30 3866-990
___________
E-Mail:
info@polgarauto.hu
Polgár Autószerviz Kft. Bosch Car Szervice
1.A szerződési feltételek alapfogalmai
1.1 A Szolgáltató adatai
Cégnév: Polgár Autószerviz Kft.
Székhelye: 6729 Szeged, Szabadkai út 35-37.
Telefon: 62/550-050
E-mail ügyfélszolgálat: info@polgarauto.hu
Adószám: 11818399-2-06
Cégjegyzékszám: 06-09-006307
Bejegyző cégbíróság: Szegedi Törvényszék Cégbírósága
Tárhely szolgáltató: Ebond Informatikai Szolgáltató Kft.
Telephely: 6724 Szeged, Hétvezér u. 2.
E-mail cím: info@ebond.hu
1.2 A vásárló, vagy megrendelő
Aki a WEB áruház-szolgáltatást igénybe veszi. Az áru rendelésével fizetési kötelezettsége keletkezik, amely a megrendelt áru áfás értékéből és esetleges kiszállításából áll. A szállítást a Magyar Posta vállalja 1-2 napos határidővel, 1905.-Ft-ért. Más, egyéb költséget (pl.csomagolás) nem számítunk fel.
A vásárló első lépésként regisztrálja magát és a felületen keresztül árut rendel szállítással (utánvét) vagy készpénzessel.
A visszaigazolás tartalmazza az áru értékét és a szállítás értékét- ha nem személyes az átvétel.
Az árut át lehet venni munkanapokon 8 órától 17 óráig a szerviz üzletében, Szeged, Szabadkai út 35-37.sz. alatt.
1.3 A szállító: a Magyar Posta Zrt. MPL
A Magyar Posta Zrt. a velünk kötött szerződés értelmében saját általános szerződési feltételei alapján szállít. Szállítási költség: 1500.-Ft + áfa , azaz bruttó 1905.-Ft
2. Webáruház szerződési feltételek célja
A Polgár Autószerviz Kft. a Webáruház szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza az áruház szolgáltatással és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a szolgáltató és a vásárló jogait, a kötelezettségeit és egyéb, az áruház-szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
A Webáruház szerződési feltételei a Polgár Autószerviz Kft. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a szolgáltató Webáruház tevékenységére vonatkozó mindenkori hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.
2.1 A Webáruház szerződési feltételek közzététele
A Webáruház szerződési feltételek vásárló által történő elfogadása a Webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A feltételek elfogadásának minősül, ha a vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz regisztrálja magát. Amennyiben az utolsó belépés óta eltelt idő alatt a Webáruház szerződési feltételek módosultak, a vásárló a változásokról belépéskor értesül, és a következő rendelése leadása előtt azt újra el kell fogadja.
2.2 A Webáruház szerződési feltételek hatálya
A Polgár Autószerviz Kft. fenntartja a jogot, hogy a Webáruház szerződési feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webáruház szerződési feltételei és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webáruház szerződési feltételei mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webáruház-szolgáltató a Webáruház-szolgáltatást biztosítja.
3. A Webáruház-szolgáltatás
A Polgár Autószerviz Kft. a vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webáruház szolgáltatást.
3.1 A Webáruház területi hatálya
A Webáruház szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelő felület az adathálózat (internet)sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A Polgár Autószerviz Kft. azonban kizárólag a Magyarország területére címzett megrendeléseket fogadja el. A Magyar Köztársaság területén kívüli postai, illetve egyéb címre történő szállítás nem lehetséges, minden ilyen megrendelés és a regisztráció, annak ellenére, hogy a regisztráció és a rendelés lehetősége ettől függetlenül fennáll, érvénytelennek minősül, és törlésre kerül.
3.2 A regisztrációhoz szükséges adatok
egyedi és érvényes e-mail cím,
a felhasználó neve,
élő és érvényes magyarországi lakcím,
élő és érvényes mobiltelefonszám.
3.3 A rendeléshez szükséges további adatok
számlázási név,
számlázási cím, amelyre cégünk a számlát kiállítja
kapcsolattartó neve, ha nem azonos a számlázási névvel,
szállítási cím, ha nem azonos a számlázási címmel,
a szállítással kapcsolatos kapcsolattartó érvényes magyarországi mobiltelefonszáma, amennyiben különbözik a megrendelőtől.
3.4 A Polgár Autószerviz Kft. a fent említett adatok tárolásával a következő nyilatkozatot teszi
Az adatok tárolását, archiválását és kezelését önmaga végzi. Biztosítja az adatok bizalmas kezelését, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki, szervereinken biztonságosan tároljuk. Biztonságos tárolás alatt értjük a megfelelő jelszavakkal, és csak lokális hozzáférési lehetőséggel védett adatbázist, amelynek fájljai szabadon nem böngészhetőek, valamint a Polgár Autószerviz Kft. hozzáférésének SSL titkosítással védett csatornáját.
4. A Webáruház szerződés létrejötte és módosítása
4.1 Általános jellemzők
A szerződés a szolgáltató internetes felületén történő regisztrációval, a jelen szerződés elfogadásával jön létre.
A Webáruházban való vásárlás feltétele a regisztráció.
A megrendelés (megrendelések) akkor jön létre, amikor a vásárló a megrendelést végső formájában jóváhagyja, ezzel elismerve a fizetési kötelezettségét is.
A Polgár Autószerviz Kft. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a regisztráció adatainak valódisága kérdéses, vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és a megrendelést (megrendeléseket) érvénytelennek minősítse.
4.2 Regisztráció
A regisztráció során a vásárló az adatai megadása után tudja megrendelését elkezdeni.
A vásárló a termékkínálatból bejelentkezés nélkül szabadon válogathat, azokat kosarába helyezheti. A vásárló felhasználói nevével és jelszavával tud bejelentkezni a boltba, a bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket bejelentkezéskor a boltrendszer helyezi a vásárló személyes kosarába.
4.3 Megrendelés módosítása, törlése
A 2001.évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a megrendelő felé azonnal visszaigazolást küld a webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Amennyiben ez a megrendelőhöz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a megrendelő ajánlattételi kötöttségei megszünnek.
A rendelés felvételének visszaigazolását követő 14 napon belül a vásárló elektronikus úton a szerviz ügyfélszolgálatán visszavonhatja rendelését.
4.4 Fizetési feltételek
A vásárló a megrendelt áru ellenértékét az áru átvételekor a szállítónak (Posta MPL) fizeti, vagy a Polgár Autószerviz Kft. ügyfélszolgálatánál munkanapokon 8-17 óra között, miután a szállításról értesítést kapott a Postától, vagy a Polgár Autószerviztől.
A fizetés történhet készpénzzel, bankkártyával.
4.5 Rendeléskövetés
A rendeléssel kapcsolatos kérdésekről az ügyfélszolgálat nyújt tájékoztatást, valamint rendelésének státuszát a boltban is megtekintheti.
5. A vásárló jogai és kötelezettségei
5.1 Elállási jog
A Webáruházon kötött, a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a fogyasztó jogosult elállási vagy felmondási jogát gyakorolni a terméknek,
- továbbá jogosult több termék adásvételekor- ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik – az utoljára szolgáltatott terméknek,
- több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak, ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak,a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított 14 napon belül gyakorolni elállási vagy felmondási jogát minden indoklás nélkül szóban,telefonon,irásban,e-mailben,ajánlott levélben.
5.2 A vásárló jogai, kötelezettsége
Az elállási jog indoklás nélkül gyakorolható a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is. Az írásban történő elállási nyilatkozatot 14 napon belül kell elküldeni a szolgáltatónak e-mailben, ajánlott levélben. Vagy a mellékelt nyilatkozat-minta vagy egyértelmű nyilatkozat elegendő. A nyilatkozat-minta ide kattintva letölthető.
A jogszabály szerint a fogyasztó a termék átvételétől számított 14 napon belül is megteheti elállási szándékát. Az elállás közlésétől számított 14 napon belül viszont vissza kell küldenie a terméket. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.
A vitás esetek elkerülésére a visszaküldött árut(árukat) tartalmazó csomag felbontásáról az eladó videofelvételt készít.
5.3 Szolgáltató joga, kötelezettsége
Amennyiben a visszahozott áruról kiderül hogy károsodott, és ez a károsodás a nem rendeltetésszerű használat miatt következett be, azaz a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be, az okozott értékcsökkenés megtérítését követelheti a szolgáltató.
A visszahozott áruért a fogyasztó a vásárláskor kifizetett teljes összeget kell, hogy visszakapja 14 napon belül, kivéve a fogyasztó által választott drágább szállítási többletköltséget.
5.4 Jótállás, garancia
Az eladó (szolgáltató) az általa eladott termékre a jogszabályban meghatározott jótállási időt, azaz 1 évet vállal, a jótállási igény ezen belül érvényesíthető.
A szolgáltató (eladó) a jótállás időtartama alatt felmerült minőségi kifogás esetén a felelősség alól csakis akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után, a termék a fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.
Ha a szolgáltató nem tesz eleget a jótállási kötelezettségének határidőre, a jótállási igény a felhívásban kitűzött határidő elteltétől számított 3 hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt.
5.5 Kellékszavatosság
A Szolgáltató, a termék eladója, a termék eladásakor kötelezett a termék hibájáért
- a vásárláskor a termékben már meglévő rejtett, vagy gyártási hiba miatt bekövetkező hibáért, azaz kellékszavatossági felelősséggel tartozik.
A fogyasztó kérheti a termék kijavítását vagy kicserélését.Ha nem kéri,igényelheti a termék arányos árleszállitását is.A fogyasztónak a hibát a felfedezésétől számitott kettő hónapon belül közölni kell a szolgáltatóval.A szerződés teljesitésétől számított kettő év az elévülési határidő,azon túl már nem érvényesitheti jogait.A vásárolt termék számlája szükséges a szavatosság elbírálásához.
5.6 Termékszavatosság
A fogyasztónak eladott termék hibája esetén a fogyasztó követelheti a termék hibájának kijavítását záros határidőn belül, nem károsítva az érdekeit, vagy a termék cseréjét.
Hibás a termék, ha nem felel meg a gyártó által történt forgalomba hozatalkor a hatályos minőségi követelményeknek, vagy a gyártó által írásban megadott tulajdonságoknak.
A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli.A vásárolt termék számlája szükséges termék szavatossági elbírálásához.
6. Panaszügyintézés
Helye: Szeged, Szabadkai út 35-37. Ügyfélszolgálat
Levelezési cím: 6729 Szeged, Szabadkai út 35-37.
Telefonszám: + 36 550 – 050
E-mail ügyfélszolgálat: info@polgarauto.hu
A szolgáltató a szóbeli panaszt – amennyiben arra lehetősége van – azonnal orvosolja.
Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amelyet öt évig a panaszra tett érdemi válasszal együtt meg kell őrízni.
A szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát- a személyesen, az ügyfélszolgálatnál (bolt) szóbeli panasz esetén helyben, a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett, írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni:
Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát, amely tartalmazza a fogysztó nevét, lakcímét, a panasztétel helyét, idejét, módját, a panasz részletes leírását, a termék vásárlását igazoló számlát, a vállalkozás álláspontját az azonnali kivizsgálás lehetőségéről, a jegyzőkönyv felvevőjének nevét, aláírását.
Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.
A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval lát el, amely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.
A Vásárlók Könyvébe tett bejegyzés is írásbeli panasznak számít.
A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja.
A válasz kézbesítés idejének is a 30 napban kell lennie.
A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót, továbbá panaszával hová fordulhat jogorvoslásra.
PANASZTÉTEL:
1. Csongrád Megyei Kormányhivatal Szegedi Járási Hivatal
Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály
Szeged, Kereskedő köz 3-5. 6728 6701 Szeged, Pf.: 542
2. Jegyzői iroda
6720 Szeged , Széchenyi tér 10.
ELJÁRÁS KEZDEMÉNYEZÉSE:
3. Csongrád Megyei Békéltető Testület
6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
A békéltető tárgyaláson a szolgáltatónak jelen kell lennie.
4.Szegedi Járásbíróság
6720 Szeged,Széchenyi tér 4.
6701 Szeged,Pf:424 a panasz kárértéke 10000.Frt-ig
5.Szegedi Törvényszék
6720 Szeged,Széchenyi tér 4.
6701 Szeged,Pf.:408 a panasz kárértéke 10000.Frt felett
Békéltető Testületek országos listája
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cime:6000 Kecskemét,Árpád krt.4.
Tel:(76)501-525
E-mail cim:bkmkik@datanet.hu
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cime:7625 Pécs Majorossy Imre u.36.
Levelezési cime:7602 Pécs.Pf.109.
Tel:(72)507-154
E-mail cim:bekelteto@pbkik.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cime:5601 Békéscsaba,Penza ltp.5.
Tel:(66)324-976,446-354
E-mail cim:bmkik@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cime:3525 Miskolc.Szentpáli u.1.
Tel:(46)501-091,501-870
E-mail cim:kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cime:1016 Budapest Krisztina krt.99.
Tel:(1)488-2131
E-mail cim:bekelteto.testulet@bkik.hu
Györ-Moson-Sopron Megyei békéltető Testület
Cime:9021 Győr,Szent István út 10/a.
Tel:(96)520-202,520-217
E-mail cim:bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cime:4025 Debrecen,Petőfi tér 10.
Tel:(52)500-749
E-mail cim:info@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cime:3300 Eger,Faiskola út 15.
Levelezési cime:3301 Eger,Pf.440.
Tel.(36)416-660/105 mellék
E-mail cim:tundehkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cime:5000 Szolnok Verseghy park 8.
Te.(56)510-610
E-mail cum:kamara@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cime:2800 Tatabánya,Fő tér 36.
Tel:(34)513-010
E-mail cim:kemkik@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cime:3100 Salgótarján,Alkotmány út 9/a.
Tel:(32)520-860
E-mail cim:nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cime:1119 Budapest Etele út 59-61.2.em.240.
Tel:(1)269-0703
E-mail cim:pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cime:7400 Kaposvár Anna u.6.
Tel:(82)501-000
E-mai:skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cime:4400 Nyiregyháza,Széchenyi u.2.
Tel:(42)311-544,(42)420-180
E-mail cim:bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cime:7100 Szekszárd,Arany J.u.23-25.
Tel:(74)411-661
E-mail cim:kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cime:9700 Szombathely,Honvéd tér 2.
Tel:(94)312-356
E-mail cím:pergel.bea@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cime:8200 Veszprém,Budapesti u.3.
Tel:(88)429-008
E-mail cím:vkik@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cime:8900 Zalaegerszeg,Petőfi u.24.
Tel:(92)550-513
E-mail cím:zmbekelteto@zmkik.hu
EU vitarendezési platform
Az Európai Bizottság által működtetett online vitarendezési platform célja, hogy az EU tagországok (+Norvégia, Izland és Liechtenstein) fogyasztói és kereskedői bíróságon kívül tudják rendezni az áruk vagy szolgáltatások online értékesítésével kapcsolatos jogvitákat.
A vitarendezési testületek pártatlanok.
Céljuk a vitás ügyek békés rendezése bíróságon kívül, általában olcsóbb és gyorsabb is.
A felhasználók az eljárás során állandó eligazítást kapnak a saját nyelvükön és automatikus határidőket.
Előnye, hogy a fogyasztók ingyen, vagy nagyon kis összegért rendezhetik jogvitáikat, a kereskedők nem pereskednek évekig.
Az EU Bizottság vitarendezéséről további információk a www.ec.europa.eu/consumers/odr/main linken találhatók.
7. Adatvédelem
7.1. A szolgáltatás igénybevételéhez szükséges regisztráció során a Polgár Autószerviz Kft. a következő adatokat rögzíti: Neve, címe, elérhetőségi telefonszáma. Az azonosításhoz: e-mail cím, jelszó (egyirányúan elkódolva). A megrendelt áru kiszállítása érdekében A Polgár Autószerviz Kft. a következő adatokat bocsátja a szállító (Magyar Posta MPL) rendelkezésére: megrendelés ideje, átvevő neve (szállítási címből), a cég neve (szállítási címből), a teljes szállítási cím, a megrendelés összege, megrendelés száma és egyéb, a csomag átvételéhez szükséges elérhetőség.
7.2 Személyes adatok módosítása
Megadott személyes adatait a vásárló a Webáruház felületén bármikor megváltoztathatja, ill.törölheti. A regisztráció törlését a vásárló az info@polgarauto.hu elektronikus levélcímen, ill. az ügyfélszolgálat telefonszámán kérheti.
8. Záró rendelkezések
8.1 A szerződés megszünése
A vásárló bármikor kérheti a szerződés megszüntetését, ezt személyazonosságának igazolása után tudomásul vesszük és a webáruház használati lehetőségét megszüntetjük. A Polgár Autószerviz Kft. fenntartja a jogot, hogy a vásárló nem megfelelő viselkedése esetén a szerződést egyoldalúan felmondja.
8.2 A Polgár Autószerviz Kft. felelőssége nem terjed ki a felhasználó hanyagsága által okozott visszaélésekre (pl.: a jelszó harmadik személynek történő kiadása), azokért anyagi ill. erkölcsi felelősséget nem vállal.
A rendszer által digitálisan rögzített és archivált adatok alapján ítéli meg a vitás helyzeteket, ezek vonatkozó részeit a vásárló kérésére rendelkezésre bocsájtja.